حلقه 289 – رویای تبت فریبا بوفی

داستان درباره  روابط بین دو خواهر وشخصیت های دیگه داستان هست . واز زبان یکی از خواهر ها کتاب در حال بیان داستان میباشد. و...............

خلاصه نظرات حاضرین در جلسه

مجید:کتاب خوبی بود به نظرم.شخصیت ها زمین بودند و ادم ها واقعی  بودند.به نظرم اینکه نویسنده در مورد اتفاقات ساده بنویسه خیلی خوبه.

راحله:کتاب روانی بود.حرف خاصی ندارم

هانیه: در کل کتاب دوست نداشتم ولی تیکه های خوبی داشت

نسیم: کتاب روان بود فضای غمناکی داشت موضوع سه عشق ناکام بود.در کل دوست نداشتم خیلی  کتاب خاصی نبود

مازیار:اول داستان اش جالب بود و خسته کننده نبود برخی مسایل در داستان گنگ بیان شد

پدیده: کتاب دوست داشتم راحت بود.در کل بد نبود شخصیت های تکراری داشت که در داستان های دیگه ایرانی هم همچین شخصیت های هست

علی موسی:از زاویه دید کتاب و نوع نگارش اش خوشم اومد خوب بود.نسبت به کتاب های دیگه ایرانی معاصر کمی متفاوت بود. 25 صفحه اول کتاب البته توی ذوق میزد ولی بعدش خوب میشد

ساغر:تبت هیچ جای در دنیای نیست صاد به این نتیجه رسید که باید از زندگی لذتبرد و باید زندگی کرد و دست از اعتقادات اش برداشته بود. همین که نویسنده سعی کرده بود یک فرم نوسشتاری  به داستان بده خوب بود مدل فصل بندی کتاب هم خوب بود

محسن:قلم نویسنده های ایرانی معاصر خیلی شبیه هست به همدیگر

فرشته: نظری ندارم

علی ح:کتاب ایرانی بود داستان خاصی نداشت میتونم بگم یکم از نویسنده هایایرانی معاصر بهتر بود

ارشام: کتاب از نظر سبک نوشتن قابل قبول بود و لی موضوع داستان رو دوست نداشتم و نمیدونم چرا همه نویسنده های معاصر دنبال موضوع های جدید تری نمیرن .