حلقه289-رویای تبت فریبا بوفی
حلقه 289 – رویای تبت فریبا بوفی
داستان درباره روابط بین دو خواهر وشخصیت های دیگه داستان هست . واز زبان یکی از خواهر ها کتاب در حال بیان داستان میباشد. و...............
خلاصه نظرات حاضرین در جلسه
مجید:کتاب خوبی بود به نظرم.شخصیت ها زمین بودند و ادم ها واقعی بودند.به نظرم اینکه نویسنده در مورد اتفاقات ساده بنویسه خیلی خوبه.
راحله:کتاب روانی بود.حرف خاصی ندارم
هانیه: در کل کتاب دوست نداشتم ولی تیکه های خوبی داشت
نسیم: کتاب روان بود فضای غمناکی داشت موضوع سه عشق ناکام بود.در کل دوست نداشتم خیلی کتاب خاصی نبود
مازیار:اول داستان اش جالب بود و خسته کننده نبود برخی مسایل در داستان گنگ بیان شد
پدیده: کتاب دوست داشتم راحت بود.در کل بد نبود شخصیت های تکراری داشت که در داستان های دیگه ایرانی هم همچین شخصیت های هست
علی موسی:از زاویه دید کتاب و نوع نگارش اش خوشم اومد خوب بود.نسبت به کتاب های دیگه ایرانی معاصر کمی متفاوت بود. 25 صفحه اول کتاب البته توی ذوق میزد ولی بعدش خوب میشد
ساغر:تبت هیچ جای در دنیای نیست صاد به این نتیجه رسید که باید از زندگی لذتبرد و باید زندگی کرد و دست از اعتقادات اش برداشته بود. همین که نویسنده سعی کرده بود یک فرم نوسشتاری به داستان بده خوب بود مدل فصل بندی کتاب هم خوب بود
محسن:قلم نویسنده های ایرانی معاصر خیلی شبیه هست به همدیگر
فرشته: نظری ندارم
علی ح:کتاب ایرانی بود داستان خاصی نداشت میتونم بگم یکم از نویسنده هایایرانی معاصر بهتر بود
ارشام: کتاب از نظر سبک نوشتن قابل قبول بود و لی موضوع داستان رو دوست نداشتم و نمیدونم چرا همه نویسنده های معاصر دنبال موضوع های جدید تری نمیرن .
دراین برهوت با فرهنگ ماندن ودر این هیاهوی بسیار برای هیچ ,چندسالی است برای سرسبزی رفتارمان, درگوشه ای "آرام کتاب میخوانیم" با ما باشید.جلسات هفتگی هر هفته یک کتاب