حلقه304-جاسوسی که از سردسیر آمده. جان لوکاره
نظرات دوستان حلقه درمورد کتاب
علی حسینی:کلا من کتاب هایی با موضوع جاسوسی رو دوست دارم داستان کتاب شبیه کتاب پیتر رایت بود.کتاب روان و خوبی بود نمره من به کتاب 18
مجید مرشدی: این کتاب یکی از بهترین کتاب های جاسوسی در ادبیات داستان نویسی است.فرم و بیان و شخصیت پردازی اش مهم است فضای سرد رو به خوبی در کتاب احساس میکنید و نویسنده خوب این بخش رو توانسته بیان کنه.معمولا در رمان های جنایی و جاسوسی شخصیت ها خیلی ماندگار میشوند حتی بیشتر از خود نویسنده ها در کتاب خیلی از اسلحه استفاده نشد واین هم نکته جالبی بود نمره من 17
علی موسی تبار:کتاب از نظر نوشتاری خوب بود منم به نظرم کتاب های جاسوسی خوبن نمره من 18
نسیم: بدون نظر
هانیه: بدون نظر
ساغر:بدون نظر
ارشام: به نظر من هم کتاب کتاب جذابی بود در کل دوست داشتم کتاب رو.به جز بخش هایی کوچکی که کند پیش میرفت نمره من 16
فائزه:اطلاعات خوبی بدست آوردم.واز اینکه تونستم نحوه زندگی یک جاسوس رو بخونم جالب بود اینکه زندگی شخصی نداشت و مهره بودن جاسوس ها و.... نمره من 17
پدیده: سبک مورد علاقهام نیست ولی در کل دوست داشتم به نظرم کتاب خوبیبود خیلی بحث ادبی خاصی نداشت ولی در زمینه موضوعی خودش استانداردهاش رو داشت وسط کتاب کند بود ولی اخر اش دوباره تند شد نمره من 16
دراین برهوت با فرهنگ ماندن ودر این هیاهوی بسیار برای هیچ ,چندسالی است برای سرسبزی رفتارمان, درگوشه ای "آرام کتاب میخوانیم" با ما باشید.جلسات هفتگی هر هفته یک کتاب