حلقه299-حرف زدن همه جاممنوع اثر کارن جوی فاولر

داستان درباره دختر سرکشی است که خانواده اش برای اصلاح وی را جایی وحشتناک میفرستند و....

هانیه:اینقدر کوتاه بود داستان اش که نمیتونم بگم خوب بود بود یا نهوموضوع داستان خوب بود

ساغر:

آرشام: نظر خاصی ندارم به عنوان یک ایده برای فیلم سازی خوب بود

مجید:دنیای نوجوانی دنیای پیچیده است.یکی از پیچیده ترین دوران هایاز نظر روانشناسی است.فیلم دختر از هم گسیخته هم ساخته شده چند سال پیش.

علی حسینی: احساس میکردم شاید یک تیکه از یک داستان بزرگتر باشه.ارتباط برقرار نکردم با داستان

سارا: نویسنده معروفی هست و این داستان از یک مجموعه داستان برداشته شده و تنها این داستان چاپ شده در ایران ازش.خوشم اومد.حس میکردم داستان نمادینی باشه.

نسیم:بیشتر من به دید تربیتی نگاه کردم به داستان.خیلی در کل خوشم نیومد

علی موسی:فک کردم نورا مرده از خیلی جاهاش خوشم اومد.میتونست سمبلیسم بنویسه.بعد زمان داستان قابل درک نیود.

مازیار

پدیده: با شنیدن نظرات دوستان کمی نظرم عوض شد ولی در کل دوست نداشتم.داستان رئال نبود تخیلی بود برای پیدا کردن نماد باید هی فکر کنی و این خوب نبود چون معلوم نبود نمادین هست یا نه.نتیجه گیری داستان هم کم بود و حرف اصلی رو نفهمیدم

رضا: زیاد خوشم نیومد.اون حسی که از کتاب باید گرفت رو نگرفتم

حلقه299-حرف زدن همه جاممنوع اثر کارن جوی فاولر

داستان درباره دختر سرکشی است که خانواده اش برای اصلاح وی را جایی وحشتناک میفرستند و....

هانیه:اینقدر کوتاه بود داستان اش که نمیتونم بگم خوب بود بود یا نهوموضوع داستان خوب بود

ساغر:

آرشام: نظر خاصی ندارم به عنوان یک ایده برای فیلم سازی خوب بود

مجید:دنیای نوجوانی دنیای پیچیده است.یکی از پیچیده ترین دوران هایاز نظر روانشناسی است.فیلم دختر از هم گسیخته هم ساخته شده چند سال پیش.

علی حسینی: احساس میکردم شاید یک تیکه از یک داستان بزرگتر باشه.ارتباط برقرار نکردم با داستان

سارا: نویسنده معروفی هست و این داستان از یک مجموعه داستان برداشته شده و تنها این داستان چاپ شده در ایران ازش.خوشم اومد.حس میکردم داستان نمادینی باشه.

نسیم:بیشتر من به دید تربیتی نگاه کردم به داستان.خیلی در کل خوشم نیومد

علی موسی:فک کردم نورا مرده از خیلی جاهاش خوشم اومد.میتونست سمبلیسم بنویسه.بعد زمان داستان قابل درک نیود.

مازیار

پدیده: با شنیدن نظرات دوستان کمی نظرم عوض شد ولی در کل دوست نداشتم.داستان رئال نبود تخیلی بود برای پیدا کردن نماد باید هی فکر کنی و این خوب نبود چون معلوم نبود نمادین هست یا نه.نتیجه گیری داستان هم کم بود و حرف اصلی رو نفهمیدم

رضا: زیاد خوشم نیومد.اون حسی که از کتاب باید گرفت رو نگرفتم