حلقه   361-کشور اخرین ها پل استر

نام

نمره

نقد

مجید

15

کتاب همه شاخصه   های پست مدرن را دارا میباشد.بی مکانی و بیزمانی و یکی از قشنگ ترین کتاب های پل   استر هست.30 صفحه اول خیلی جذاب بود مخصوصا

پدیده

17

من دوست   داشتم.برام تازگی داشت.هیچ توضیحی برای اتفاقات نبود.و روابط علل و معلولی نبود.   شخصیت داستان با وجود اتفاقات میرفت که زنگی کند.

بابک

16

دوست داتم مصوص   اول کتاب خیلی خوب بود شخصیت ها برام جذاب بودند و تلاش آدم ها برای مردن در کل   شهر جالبی بود

ساغر

17

در کل کتاب جالبی   بود.حجم اش مناسب بود و زمان و کان نداشت حتی شخصیت داستان تا صفحه 30 مشخص   نبود. میتوانست راجع به لایه های عمیق آدم ها صحبن کند و جملات خاص زیاد داشت.

ارشام

18

خیلی خوشم اومد از   کتاب واقعا خوب بود یک رمان تکنیکی و جذاب از پل استر که خوندن اش رو توصیه   میکنم.تاریکی جامعه و نیازهای مردم و خلاقیت موضوع داستان از ویژگیهای کتاب بود.   شخصیت پردازی ها به مرور زمان انجام میشد و روی شخصیت ها کار میشد .

علی م