حلقه349-بنی ادم دولت ابادی
حلقه 349 - بنی آدم | ||
نام | نمره | نقد |
مجید | 15 | انتخاب سبک سورئال خیلی جذاب بود. سبک نگارش کتاب کاملا نشان دهنده این بود که نویسنده دولت آبادی است. با پایان بندی چند داستان مشکل داشتم. |
آرشام | 15 | ساختار کتاب خوب بود. ترجمه این کتاب به زبان های دیگر نیز زیباست. داستان هایی که قبلا نوشته بود زیباتر و قابل فهم تر بود. در کل دولت آبادی فیلم نامه نویس خوبی نیز است. |
علی | ن | کتاب را به صورت روزنامه وار خوندم. به نظرم دولت ابادی باید بیشتر تلاش کند تا نوبل ادبیات را بگیرد. |
شادی | 14 | داستان اول را دوست نداشتم. ادبیات کتاب سنگین بود و برای خواندنش برای من سخت بود. |
نسیم | 15 | داستان اول کسل کننده بود. داستان دوم را به خاطر سبک سورئالش با علاقه خواندم. بقیه داستان ها را دوست نداشتم. |
ساغر | ن | من همیشه طرفدار کتاب های دولت ابادی بودم اما از این کتاب لذت نبردم. داستان اول را 8 بار خواندم تا متوجه شدم. |
شیما | ن | دولت ابادی نویسنده توصیفی است چون داستان کوتاه توانسته بنویسد باید تحسین کرد. |
پدیده | ن | برعکس کتاب های قبلی دولت ابادی که دوست داشتم اما این کتاب را دوست نداشتم. |
هانیه | ن | نثر کتاب سنگین بود. با این که داستان ها کوتاه بود اما شخصیت ها به خوبی خلق شده بودند. سردرگمی و پریشانی ادم ها در داستان ها به خوبی نمایش داده شده بود. |
راحله | ن | - |
دراین برهوت با فرهنگ ماندن ودر این هیاهوی بسیار برای هیچ ,چندسالی است برای سرسبزی رفتارمان, درگوشه ای "آرام کتاب میخوانیم" با ما باشید.جلسات هفتگی هر هفته یک کتاب