حلقه 349  - بنی آدم

نام

نمره

نقد

مجید

15

انتخاب سبک سورئال خیلی جذاب بود. سبک نگارش کتاب کاملا نشان دهنده این بود که نویسنده دولت آبادی است. با پایان بندی چند داستان مشکل داشتم.

آرشام

15

ساختار کتاب خوب بود. ترجمه این کتاب به زبان های دیگر نیز زیباست.

داستان هایی که قبلا نوشته بود زیباتر و قابل فهم تر بود. در کل دولت آبادی فیلم نامه نویس خوبی نیز است.

علی

ن

کتاب را به صورت روزنامه وار خوندم. به نظرم دولت ابادی باید بیشتر تلاش کند تا نوبل ادبیات را بگیرد.

شادی

14

داستان اول را دوست نداشتم. ادبیات کتاب سنگین بود و برای خواندنش برای من سخت بود.

نسیم

15

داستان اول کسل کننده بود. داستان دوم را به خاطر سبک سورئالش با علاقه خواندم.

بقیه داستان ها را دوست نداشتم.

ساغر

ن

من همیشه طرفدار کتاب های دولت ابادی بودم اما از این کتاب لذت نبردم. داستان اول را 8 بار خواندم تا متوجه شدم.

شیما

ن

دولت ابادی نویسنده توصیفی است چون داستان کوتاه توانسته بنویسد باید تحسین کرد.

پدیده

ن

برعکس کتاب های قبلی دولت ابادی که دوست داشتم اما این کتاب را دوست نداشتم.

هانیه

ن

نثر کتاب سنگین بود. با این که داستان ها کوتاه بود اما شخصیت ها به خوبی خلق شده بودند. سردرگمی و پریشانی ادم ها در داستان ها به خوبی نمایش داده شده بود.

راحله

ن

-