حلقه 320-گوساله و دونده استقامت اثر مویان
گوساله و دونده استقامت شامل دو داستان ازمویان است.اتفاقات دو داستان در روستایی در چین است و....
سارا:حرف خاصی ندارم. من خیلی خوشم نیومد.شخصیت پسر داستان خیلی خوشم اومد12
نسیم:طنز خیلی بامزه ای داشت.کلا داستان اش خیلی جالب بود و نوشتار اش خوب بود.15
شادی:خوب بود.نوشته ساده بود لحن روستاییبود و سیاست های چین کمونیست بود
ساغر: خوب بود طنز سیاسی داشت. طنز سیاهای نبود در کل خوببود
مجید: داستان ساده ای بد از زبان یک نوجوان.کتاب قشنگ بود
پدیده:رمان اجتماعی بود و روایت از زبان یک نوجوان شیرین میکرد داستان رو هر چیزی که میکقت به جامعه بر میگشت.خیلی ادم های قانعی بودند
ارشام: من کتاب رو دوست داشتم هر دو داستان عالی بود و خوشم اومد
+ نوشته شده در شنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۴ ساعت 10:43 توسط آرشام صفي پور
|
دراین برهوت با فرهنگ ماندن ودر این هیاهوی بسیار برای هیچ ,چندسالی است برای سرسبزی رفتارمان, درگوشه ای "آرام کتاب میخوانیم" با ما باشید.جلسات هفتگی هر هفته یک کتاب