گوساله و دونده استقامت شامل دو داستان ازمویان است.اتفاقات دو داستان در روستایی در چین است و....

سارا:حرف خاصی ندارم. من خیلی خوشم نیومد.شخصیت پسر داستان خیلی خوشم اومد12

نسیم:طنز خیلی بامزه ای داشت.کلا داستان اش خیلی جالب بود و نوشتار اش خوب بود.15

شادی:خوب بود.نوشته ساده بود لحن روستاییبود و سیاست های چین کمونیست بود

ساغر: خوب بود طنز سیاسی داشت. طنز سیاهای نبود در کل خوببود

مجید: داستان ساده ای بد از زبان یک نوجوان.کتاب قشنگ بود

پدیده:رمان اجتماعی بود و روایت از زبان یک نوجوان شیرین میکرد داستان رو هر چیزی که میکقت به جامعه بر میگشت.خیلی ادم های قانعی بودند

ارشام: من کتاب رو دوست داشتم هر دو داستان عالی بود و خوشم اومد