حلقه 337- بیا با جغد ها درباره دیابت حرف بزنیم دیووید سداریس

نام

نمره

نقد

آرشام

13

به نسبت اٍاثار قبلی سداریس اثر ضعیف تری هست ولی طنز خوبی داره و داستان های خوبی میشه از داخل اش پیدا کرد.

ساغر

15

خوب بود.ولی کتابی نیست که بتونی پشت سرهم بخونی داستان هارو  چون روند اش تکراری هست.حالت روزنامه ای داشت داستانها

مجید

ن

کوتاه نویسی و انتقادی بود.مثل وودی الن مینویسه سداریس ولی تفاوت این دوتا در ابزاری هست که دارن.انتقادی که همیشه به سداریس هست همین مدل روزنامه ای نوشتن هست.بها دادن به نقد اجتماعی باعث میشهامثال وودیالن و سداریس بتونن رشد کنن

نگار

ن

اکثر داستان ها خودش داخل اش بود

پدیده

11

چیز خاصی برای من نداشت کتاب اش.در کل دید انتقادی اش برایم جالب بود

بابک

ن

نسیم

14

کلا سداریس رو دوست دارم.چون کتاب های قبلی که ازش خوندم خیلی جذب شدم.این کتاب اش البته ضعیف تر بود

علی

ن

-یکم تکراری شده بود ولی بازم تیکه های جالبی توی کتاب داشت.طنز سدداریس قابل فهم هست. ویکی از محبوبترین نویسنده های طنز امریکاست